الدرس دة للمبتدئين
اللى عاوزين يعرفو يتقنو الادوات و استخدام الفوتوشوب
لان الادوات هى اهم حاجة فى الفوتوشوب
و لو عرفت تستخدمها تعمل شغل نضيف و متتلخمش فـ شغلك
الدرس كدة مش كامل
لسة فى حاجات كتير حقولها
تابعونى بس عشان يوصلكم الجديد
الدرس
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق